.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای کلاهبرداری یک زن از ۶۰۰نفر

فارس: معرفت‌الله امیری افزود: پیگیری موضوع زمانی در دستور کار ماموران قرار گرفت که فردی از برداشت و سوء‌استفاده از حساب بانکی‌اش اعلام شکایت کرد.

وی افزود: این فرد به ماموران گفت که مدتی است که متوجه شدم از حساب بانکی‌ام بدون اینکه اطلاعی داشته باشم، مبالغی برداشت و واریز می‌شود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با این اطلاعات پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و مشخص شد که این اقدام توسط فردی در استان «البرز» صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این فرد‌‌ همان شخصی است که شاکی سه سال پیش قصد ازدواج با او را داشته و از این طریق موفق شده کارت بانکی‌اش را به دست آورده و مورد سوءاستفاده قرار دهد.

امیری اظهار داشت: ماموران این متهم را به نام «م – ک» در استان «البرز» شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، وی و همسرش را به اتهام برداشت غیرمجاز و سوءاستفاده از حساب شاکی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس معلوم شد که این متهم به بهانه ارسال جوایز مسابقه پیامکی از ۶۰۰ نفر هر کدام به مبلغ ۳۰۰ هزار ریال با استفاده از طریق حساب شاکی کلاهبرداری کرده که در این زمینه پرونده تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرشاد 6 مرداد 1391
اين طمع ادماس كار دستشون ميده . درس عبرتي ميشه واسه بقيه ادما اگه بفهمند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.